Pancomp Clean

Et værdiskabene dokumentations og opfølgningsystem

Stand nr.: 1310

Skabt i samarbejde med kommuner og rengørings virksomheder

Du får overblik: Med oversigter og grafer der viser tidsforbrug i forhold til det planlagte, og hvornår en opgave er startet og afsluttet. Kapacitets styring der viser hvilke medarbejdere og teams, der er til rådighed, enkel proces for flytning og tildeling af opgaver, samt lister med farvekoder over ferie og fravær.

 

Du kan spare penge og tid: Når du centralt ajourføre miljømapper, datablade, arbejdsplaner, områdetegninger. Medarbejderne får straks adgang til dem med Pancomp mobil løsning, der er et effektivt og brugervenligt værktøj, som anvendes til registrering af tilstedeværelse og opgave status. Registreringer kan tilføjes med billeder og beskrivelser, som direkte i mobil løsningen, automatisk kan danne en mail, der sendes til rette vedkommende.

Du får en elektronisk assistent: Der giver ledelsen og medarbejderen påmindelser for opgaver, der skal udføres eller ikke er udført,  det sikre at ingen opgaver bliver overset.

Integration til administrationssystemer:  Det betyder en mere effektiv arbejdsgang for administrationen og driften, når data synkroniseres til f.eks. NAV Microsoft Dynamic eller E-conomic. Dermed er der styr på at alle udførte opgaver og ekstraarbejder bliver faktureret.

 Integration til lønsystemer: Overførelse af medarbejdernes løn data til de førende lønsystemer. Pancomps overenskomstfortolkeren understøtter, alle overenskomstmæssige lønaftaler.

Nyheder i “pipeline”: Få information om hvad fremtiden bringer f.eks. de intelligente rum eller enheder, der selv giver meddelelse til medarbejderne om de skal besøges. Samt et nyt brugervenligt koncept for servicerapporter, og digital kontaktbog, for effektiv kvalitetssikring og opfølgning på kundehenvendelser.

Velkommen på standen 20.- 21. november 2019

Besøg Udstillerens hjemmeside (nyt vindue)–>