Løsningen til Digital Rengøring
Med Pancomp får du et brugervenligt og komplet system til at planlægge og gennemføre rengøringsopgaver. Både faste opgaver og engangsopgaver.
Servicemedarbejderen, rengøringslederen og ledelsen har fordele ved at anvende løsningen: Overblik og færre manuelle rutiner samt en effektiv to-vejs kommunikation mellem kontoret og medarbejderne i marken.
Drift
Oversigt over ressourcer med grafisk visning af normtider, planlagt tid, faktisk tid og transporttid. ”Hvor mange timer kan Knud arbejde på torsdag?” er et spørgsmål, du ikke behøver at stille. Pancomp holder styr på dette, og hjælper med til at medarbejderen hverken har for få eller for mange opgaver.
Analyser af brug af lokaler og bestilling af ekstra services med IoT. Ved at der trykkes på en IoT sensor på størrelse med et frimærke, ser rengøringslederen hvor der er bestilt ekstra rengøring.
Realtidsdata er med til at sikre kundetilfredshed samt en fornuftig anvendelse af ressourcer.
Timeregistrering
Komme-gå tider kan registreres med RFID / NFC teknologi eller ved manuel indlogning. GPS registrering giver en advarsel, hvis medarbejderen ikke er på aftalt sted. Du kan også få en alarm, hvis medarbejderen ikke er mødt til tiden.
Der kan også monteres en terminal på steder, hvor der ønskes digital registrering af komme-gå tider. Medarbejderen anvender blot en tag til at registrere sin ankomst.
Dokumentation
Rengøringsledere og ledelsen kan tage beslutninger og disponere ud fra dugfriske data. Historiske data, kvalitets- og afvigelsesapporter giver et overblik over hvordan det går med forretningen.
Pancomp viser status på opgaver, og har brugervenlige funktioner til fakturering med en særdeles effektiv integration med e-conomic. NAV er er heller noget problem med Pancomp.